zondag

About me.

Hoi allemaal. Ik ben Kim Hoeijmakers. En ik ben geboren op 14 juni 1998. Ik woon in een klein plaatsje in Limburg.

















Mijn passie is make-up. En ik vind het altijd al leuk om nieuwe dingen uit te proberen en daarover te schrijven. Daarom heb ik ook deze blog aangemaakt.Ik ben super enthousiast dat ik nu mijn inspiratie kan delen met jullie. En mijn passie voor make-up.Wat je kan verwachten van mijn blog is vooral make-up gerelateerd maar ook een klein gedeelte fashion en lifestyle.Dagelijks zal ik hier artikelen plaatsen.Ik hoop dat jullie de artikelen leuk vinden. Ik vind het in ieders geval al super leuk om ze te maken. Als je vragen hebt mag je mij ook altijd mailen naar DutchBeautyBlogger01@hotmail.com of een reactie achterlaten bij een artikel. En als je requests hebt over bepaalde dingen die je graag wilt zien op de blog of tips voor mij hebt hoor ik dat natuurlijk ook altijd graag.
Heel veel plezier met het bekijken van mijn blog.

Liefs Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten