vrijdag

Barry M shadow en blush palette.

Een tijdje terug heb ik voor het eerst besteld bij de misslipgloss shop, waar ik onder andere drie palette kocht. En dat zijn de palette,
Smokin hot shadow en blush palette
Glamour puss shadow en blush palette
Natural glow shadow en blush palette.
Toen ik ze binnenkreeg was ik meteen super enthousiast. De verpakking zag er leuk uit mooie kleurtjes en er zat zelfs een spiegeltje bij. Maar nadat ik ze een aantal keer geswatcht heb ben ik ze eigenlijk een beetje vergeten. Laatst had ik ze weer uit de kast getrokken en ben er wat meer mee gaan spelen. Ik gebruik ze nu best vaak voor een ooglook of voor de blush. De meeste kleuren zijn goed gepigmenteerd. Maar er zijn ook een paar kleuren die weinig kleur afgeven.


Dit is het smokin hot palette. Een goed gepigmenteerd palette, waar ik al aan paar smokey eye looks mee heb gemaakt.Je hebt een mat zwart en een shimmer zwarte kleur en die zijn goed donker zwart.Alle kleuren van dit palette bevatten shimmer behalve een zwarte kleur en de blush. De peachy blush past er ook mooi bij en die doe ik ook op wanneer ik dit palette gebruik.



Dit is het natural glow palette. Dit is het minst gepigmenteerde palette van de drie. De blush geeft bijna geen kleur af en de witte kleur valt ook tegen. Maar de rest van de kleuren zijn wel goed gepigmenteerd. Ik pak dit palette ook niet zo vaak omdat ik de pigmentatie vind tegenvallen bij een paar kleuren. Wel zitten er een paar mooie nude kleurtjes in.Zoals een mooie oud roze kleur en natuurlijk ook een paar verschillende soorten bruin tinten.                                                                                      


Dit is het glamour puss palette. Er staat wel op de verpakking dat die limited edition is maar ik heb gezien dat die bij de misslipgloss shop nog gewoon te koop is. Dit zijn super mooie kleuren en best goed gepigmenteerd. Wel bevatten alle kleuren van dit palette shimmer behalve bij de blush. Er zitten een aantal leuke kleurtjes in zoals paars donker grijs bruin en een witte highlighter.                                                                                      




Het zijn fijne palette maar hou er rekening mee dat dat een paar kleurtjes iets minder gepigmenteerd kunnen zijn. Ik kan ze je wel aanraden,want je kan met een pallete ook gelijk een hele look maken je hebt niet perse een andere oogschaduw nodig. En er zit ook nog eens een blush bij.

Deze palette heb ik besteld bij de misslipgloss shop voor 9.45 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten