zaterdag

Beautyproducten die ik meeneem op vakantie.

Het is eindelijk vakantie. En ik ga lekker een weekje op vakantie. Namelijk naar Turkije. Het is daar natuurlijk al best wel warm. En omdat we overdag toch veel naar het strand of naar het zwembad gaan en ik dan geen make-up gebruik neem ik ook niet zo veel mee. S'avonds vind ik het dan wel leuk om wat make-up op te doen.Natuurlijk neem ik ook verzorging mee zoals gezichtscreme handig voor in het vliegtuig. Zonnenbrand creme ofcourse. En nog wat reiniging. Ik neem voornamelijk wat producten mee die ik niet zoveel gebruik zodat ik op vakantie de gelegenheid heb om ze een week lang te gebruiken.En ze te her ontdekken.

Zoals ik al zei hou ik het simpel en neem ik maar een paar dingen mee. Ten eerste een getinte dagcreme van essence mocht ik s'avonds wat dekking willen dan kan ik die gebruiken en dan is een foundation niet nodig. Ik neem ook een vloeibare blush mee die je kan gebruiken als blush en voor je lippen extra makkelijk en multifunctioneel. Dan van w7 een blush in een roze kleur. Die vind ik mooi maar gebruik hem niet zo vaak. Dus misschien dat ik die er dan wel bij ga pakken. En van elf twee mooie highlighters voor een prachtige glow op de wangen.
Voor de ogen heb ik ten eerste een oogschaduw palletje mee van catrice. Deze heb ik al een lange tijd maar gebruik ik vrij weinig. Het palettje bevat mooie neutrale tinten. Ik heb twee mascara's mee die ik altijd over elkaar heen gebruik. Een van essence de 3 in 1 volume en een mascara van miss sporty dat zijn al een tijdje mijn everyday mascara's. Een oogschaduw basis van de hema. Als ik oogschaduw wil gebruiken wil ik wel dat het goed blijft zitten en omdat het daar warm is is dit natuurlijk een must have. En als laatste een wengkbrauw potlood van DA mocht ik mijn wenkbrauwen een beetje willen invullen.
 Voor de lippen neem ik mee. Een felle lipstick gloss van de hema in 07. Als ik overdag geen make-up wil dragen vind ik het wel leuk om toch een felle lipstick te dragen en dan een zonnenbril op te zetten zodat ik toch iets op heb. Een lipgloss van catrice in een prachtige nude kleur. Een potje vaseline met spf 20. Het is altijd goed om ook mijn lippen tegen de zon te beschermen. En als laatste heb ik natuurlijk ook nog de vloeibare blush/ lipgloss die meegaat.







Ik neem een paar kwasten mee en dat zijn de elf stipling brush voor de getinte dagcreme of voor de vloeibare blush. Elf contouring blush brush voor de blush of highlighter. Een etos blush kwast voor blush of highlighter. Een wenkbrauw borsteltje om mijn wenkbrauwen goed in model te borstelen. En twee oogschaduw kwasten van elf een om mee te blenden en de ander voor het ooglid.







Dit zijn alle make-up producten die ik meeneem op vakantie. Het is genoeg voor een weekje. Natuurlijk ga ik veel zonnen. En als ik dan veel make-up opdoe heb ik altijd het idee dat ik minder bruin word. Plus dan gaat het toch allemaal eraf smelten.Ik heb er super veel zin in. Als ik op vakantie ben zal er elke dag gewoon een artikel online komen. En als ik terugkom zal ik nog een artikel met wat foto's erbij plaatsen.
Fijne vakantie iedereen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten