dinsdag

Essence lipsticks.













Sinds een tijdje heeft essence de long lasting lipstick lijn uitgebracht. Zelf heb ik daar vijf lipsticks van. Ik had ze gekocht omdat ik er goede dingen over had gelezen en gehoord. Omdat ik zelf ook een aantal kleuren heb en ze goed heb getest kan ik er nu mijn mening over geven.










De verpakking sprak mij gelijk aan toen ik de lipsticks in de winkel zag. Zwart strak en in het midden een streep met de kleur van de lipstick. Aan de onderkant van de lipstick is ook een stikker geplakt met de naam van de lipstick en de kleur. Ik heb uiteindelijk voor vijf kleuren gekozen die mij het meest aanspraken en dat zijn:
01. coral calling       
02. all you need is love                                                                           
07. natural beauty                                                                                    Dit is de kleur 08

08. colour crush
13. love me  






De lipsticks drogen je lippen niet uit, en hebben redelijk veel pigmentatie. Als je de lipstick aanbrengt gaat dat erg soepel. Het enigste nadeel vind ik dat ze vrij glanzend zijn. Dat is voor iedereen persoonlijk of ze dat mooi vinden persoonlijk vind ik dat iets minder. Behalve dat ze wat meer glanzen vind ik ze echt super fijn en gebruik ze regelmatig.                                                                                                        


 Deze lipsticks kosten 2 euro en 39 cent.
 Ze zijn ook nog eens goedkoop en bij de Kruidvat te koop.                                                                          Kortom zeker aan te raden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten