woensdag

Mac highlighters

Het bekende merk Mac. Het is een van mijn favorieten merken.Ik ben er al een half jaar bekent mee.Ik heb er nog niet zo veel van maar waar ik wel al meerdere producten van heb zijn de highlighters dat zijn echt prachtige producten. Mac heeft een aantal kleuren in het vaste assortiment. En andere kleuren komen ook vaak terug in limited editions maar die zitten dus niet in het vaste assortiment. Mac noemt hun highlighters ook wel msf staat voor mineralized skin finish.





Ik heb de kleuren:
soft and gentle
lightscapade

Er zit 10 gram in.
Te koop bij de mac pro store in Amsterdam.
Mac counters zitten op een aantal plaatsen in nederland.
En de online mac winkel.








Ze geven een mooie en gezonde glow op je wangen. Wanneer ik ze gebruik blijf ik ook steeds naar mijn wangen kijken, omdat ik het zo'n mooie glow vind. Je doet ontzettend lang hiermee, omdat je maar een klein beetje nodig hebt.Ze zijn erg gepigmenteerd. En ze blijven de hele dag mooi zitten. Het is een ontzettend fijn merk, en ik zal zeker vaker iets van ze kopen. De prijzen van deze highlighters zijn 28,50. Maar ze zijn het geld absoluut waard!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten