dinsdag

Nagels lakken.

Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik mijn nagels lak. Voordat ik begin met nagellak doe ik meestal nog een manicure. Ik zal in een apart artikel nog laten zien hoe ik dat doe.Lets get started.


Voor ik begin met kleur,begin ik altijd met een nagelverhardlener. Dat is mijn basecoat. Het zorgt ervoor dat mijn nagels hard blijven en niet afbrokkelen.












Als ik dat heb laten opdrogen begin ik met een kleur. En vandaag breng ik het kleurtje 010 little princes van p2 aan. Ik strijk het kwastje altijd aan een kant af. En dan ga ik met de kant waar nagellak opzit naar de onderkant van mijn nagel en strijk zo naar boven. Eerst doe ik in het midden een streep en dan aan de twee zijkanten. Zelf merk ik dat mijn nagellak er dan mooier opzit. Zorg ook altijd dat je niet je nagelriemen ook lakt want dat ziet er niet zo mooi uit. Meestal breng ik twee laagjes aan voor een goed dekkend effect.Neem ook altijd even de tijd om je nagels te doen zodat ze ook goed kunnen drogen. Daarna kan je ook nog een topcoat aan brengen dat is een doorzichtig laagje wat er voor zal zorgen dat je nagellak extra lang blijft zitten.
Laat het goed drogen. En dan ben je klaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten