vrijdag

Beauty favorieten April 2014

Vandaag ga ik jullie laten zien welke producten ik deze maand veel heb gebruikt en fijn vond. Zelf heb ik best veel make-up en pak ik ook heel vaak verschillende dingen. Dus als ik een product vaak pak dan is het echt een favorieten.laten we beginnen.
Deze maand had ik de blush van essence gekocht in 02 pinky flow.
Ik had er al wat revieuws over gelezen over dat de blush goed was dus had ik besloten om zelf ook uit te proberen. En ik vind hem zo mooi. Hij blend  heel mooi in de foundation geeft een mooi roze effect. De blush is niet heel fel maar dat vind ik voor overdag juist mooi. En het ombre effect van die je hebt in het doosje vind ik ook leuk. Je kan iets meer van de donkere kant gebruiken of van de lichte.het is een fijne blush.
 De nagellak van p2 in fresh sister.Ten eerste vind ik het flesje alleen al luxe uitzien terwijl de nagellak maar 2 euro kost. het is een mooie mint groene kleur. En de nagellak geeft een gel look effect wat ik zelf heel mooi vind want het geeft veel glans. De nagellak blijft redelijk lang zitten toch wel 4 of 5 dagen zonder dat er stukjes afgaan. Wel moet je de nagellak goed laten drogen.
 Highlighter is een van mijn favorieten producten en toen ik deze zag van p2 was ik helemaal verkocht. Je kan ze vergelijken met de mac extra dimension highlighters. Het geeft een mooie gouden glans en als je hem aanbrengt is het echt prachtig. De structuur is oke. het is echt een prachtige highlighter.
 De essence stay matt lipcreams. Het is zo jammer dat ze uit het assortiment zijn want het zijn super mooie intense kleuren. Heel gepigmenteerd, En ze blijven best goed zitten. Ik heb wel gehoord essence weer ongeveer gelijke producten uit heeft gebracht een tijdje terug maar die heb ik nog niet gekocht.
 De 2 in 1 volume mascara van essence. Ik gebruik alleen nummer 1 van nummer 2 krijg ik klontjes aan mijn wimpers. Dit is een prima mascara die ik deze maand veel heb gebruikt. Ze maken mijn wimpers iets langer en iets dikker.



Als laatste deze twee foundation van essence. Ik wilde ze zowiezo opmaken omdat ik ze eigenlijk een beetje was vergeten in mijn stash. Maar ik vind ze toch heel fijn. Ze dekken goed blijven goed zitten. Niet 16 uur maar een goede 6 tot 8 uur zeker. En het geeft mijn gezicht een gezonde glow.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten