donderdag

Catrice oogschaduw.

Een van mijn favorieten oogschaduw merken is catrice. Het is heel goedkoop en de pigmentatie is bij de meeste oogschaduws heel goed.De afgelopen paar weken heb ik een aantal losse oogschaduw gekocht.En vandaag ga ik jullie die laten zien.En ik had er al een paar die ik ook ga laten zien.

Hieronder zie je vier oogschaduws in de wat meer neutrale kleuren. Dit zijn ook de 4 oogschaduws die ik laatst gekocht heb.Ze hebben allemaal goede pigmentatie, maar wat ik wel merk met sommige oogschaduws die wat meer glitters erin hebben is dat ik sneller fall out heb.Ze voelen zacht aan.En als je er een oogschaduw basis onder gebruikt blijven ze ook goed en lang zitten.Ook de verpakking vind ik er mooi uit zien. Je ziet de kleur erdoorheen wat altijd fijn is als je er meer hebt.Die kleuren die je hieronder op de foto zien zijn.

Links boven:Fany a Coppa tea? Dat is een roze champagne kleur.
Rechts boven: ice white open. Dat is een witte kleur.
Links onder: i like to mauve it. Dat is dus een mauve kleur.
Rechts onder: Talk like an Egyptian.Dat is een gouden kleur.
Deze kleuren zitten nu nog in het vaste assortiment.









Dan heb ik hier nog drie groenen kleuren die ik al een wat langere tijd heb.Ook deze zijn heel fijn en geven veel pigment af. Vooral de middelste kleur die je op de foto kunt zien is echt heel gepigmenteerd. De kleuren zijn.
Boven:We support green peas. Een lime groen.
Midden:Petrol keeps me running. Groen met subtiele groene shimmer.
Onder:Blackwood forest.donker groen en als ik de kleur gebruikt heeft die ook wat grijs erin zitten.Ook deze heeft een subtiele zilveren shimmer.
Ik weet niet of deze kleuren nog in het assortiment zitten.



Dit zijn de swatches.








Dit zijn de losse oogschaduws die ik heb van catrice.Ze vernieuwen ook vaker het assortiment dus dan komen er nieuwe kleuren bij en gaan andere kleurtjes er weer uit.Ze hebben ook nog andere soort oogschaduws in het assortiment.Catrice is te koop bij de kruidvat en de trekpleister. En deze oogschaduws kosten 2.80.Dus ook nog budget proof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten