woensdag

Essence blush up.

De essence blush up blushes liggen al een tijdje in de winkels. Elke keer dat ik ze in de kruidvat zag dacht ik zal ik ze meenemen? Maar dan deed ik dat weer niet. Een paar weken geleden dacht ik ik haal er eens een en toen had ik de kleur 20 pinky flow gekocht. En die had ik een paar gebruikt en toen dacht ik als ik er een goede review over wil schrijven dan wil ik de andere ook halen dus dat heb ik gedaan. De andere kleur is 10 heat wave.En ze zijn allebei echt prachtig. Het zijn hele leuke vrolijke kleuren. Maar ze zijn niet super fel op je wangen dus makkelijk draagbaar voor overdag. Ik vind dat essence de laatste tijd vooruitgang heeft gemaakt ze hebben leukere producten uitgebracht. De blushes hebben een soort van ombre effecht.En de verpakking ziet er ook goed en stevig uit.
Dit is de kleur 20 pinky flow.Die gaat van fel roze over naar heel licht roze.





Dit is de kleur 10 heat weave. Die gaat van orange over naar een peachy roze kleur.






Hier zie je de kleuren op mijn hand. Links is 20 pinky flow en rechts is 10 heat wave.









Beide blushes zijn heel fijn. Ze geven goed pigment af en je kan ze opbouwen. En ze zijn ook gemakkelijk te blenden. de textuur is vrij zacht. En de blushes zijn vrijwel mat. Er zit een klein glansje overheen. Ze blijven redelijk lang zitten. Bij mij zeker 5 uur.

Met deze ombre blushes kan je dus ook zelf bepalen of je iets meer van de donkere of lichte kleur pakt. Je kan ze ook samen gebruiken. Altijd handig!

Ze zijn te koop bij de kruidvat voor 3.60

Geen opmerkingen:

Een reactie posten