donderdag

Gezichtsbehandeling.

Een keer in de week doe ik een gezichtsbehandeling thuis. Natuurlijk kan je ook naar een salon gaan en het daar laten doen. Maar met een aantal simpele dingen kan je het ook gemakkelijk thuis doen. Dit zijn de spullen die ik dan altijd gebruik.

 Eerst ga ik mijn gezicht 5 minuten laten stomen. Ik doe kokend water in een kom en doe er een theezakje in voor de geur. Ik ga er met mijn hoofd boven hangen en dan doe ik er een doek overheen zodat het afgesloten.

Daarna ga ik mijn gezicht scrubben zodat alle zodat alle dode huidcellen weg zijn.


Dan doe ik een maskertje op en die laat ik zo'n 15 minuten zitten en daar.word mijn gezicht super zacht van. Dan haal ik eraf met een washandje en water.

En als laatste breng ik nog altijd een gezichtsolie aan om mijn gezicht te hydrateren.

Dit zijn de producten die ik altijd gebruik voor een gezichtsbehandeling.
Je kan het dus ook gemakkelijk thuis doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten