dinsdag

Lichaamsverzorging.

Natuurlijk is het belangrijk om je lichaam goed te verzorgen.Je huid goed te voeden.Op dit moment gebruik meestal een bodylotion of bodybutter.Ik laat jullie aan aantal zien die ik heb en wat alternatieven.
Bodybutter is intensieve dikke creme,die je huid goed voed.Het is wat dikker dan een gewone bodylotion.Het duurt bij mij altijd iets langer voor dat is ingetrokken.



Dit zijn de kruidvat body butters.Van de body fruit lijn.Mijn favorieten. Ze hebben allemaal verschillende geuren en voeden mijn huid ook goed.De verpakking ziet er leuk uit.En je doet echt lang met een pot ongeveer 1 a 2 maanden.Er zit wel parfum in.Ze hebben bij deze lijn ook scrubs en bodylotions.De bodybutter kosten 2.50.De geuren die je op de foto ziet zijn.



Links boven:blueberry&lychee.
Rechts boven: pink grapefruit & lemon
Links beneden: coconut&shea butter
Rechts beneden:cranberry&pomegranate.
           

Dan nog een merk wat je bij de kruidvat kan kopen inecto.dat zijn heerlijke rijke bodybutters.Mijn huid word hier echt heel zacht van en de geur ruik lekker naar cocos.Als je niet van cocus houd zou ik je inecto niet aanraden omdat die producten dus naar cocus ruiken.De prijzen hiervan liggen ook onder de 5 euro.

Trekpleister heeft ook bodybutters en dit is in de geur mango & papaya.
Ook bij deze weer,een hele fijne dikke bodybutter.Ik heb deze gekocht voor ongeveer 3 euro.






Van bodylotion is de textuur anders. Het is een lichtere creme. En trekt sneller in.Als je niet een te dikke boter op je lichaam wilt smeren is dit een goede optie.Ook natuurlijk in de zomer is dit aan te raden.

Rechts zie je de bodybutter van dove.Die bevat een klein beetje shimmer waardoor je een mooi glowy effect krijgt op je lichaam.Het is goedkoper dan 5 euro dus ook nog betaalbaar.

Links zie je van rituals touch of Hapiness dat is een iets dikkere bodylotion met ook weer een lekker geur. Trekt snel in en je huid voet lekker zacht. Deze kwam in een set.


Als je een hele dag in de zon hebt gelegen, en je huid erna nog een beetje wilt voeden kan je ook een after sun gebruiken. Het zorgt ervoor dat je huid afkoelt en het herstelt de vochtbalans van je huid.Het zorgt er ook voor dat als je zont je goed bruin word.
Momenteel gebruik ik de aftersun van goldwel.Dit merk kan je bij sommige kappers kopen.







Ik heb nu een aantal opties laten zien in de vorm van creme. Natuurlijk kan je ook je huid voeden met olie of andere verzorging.Maar creme vorm vind ik toch altijd het makkelijkste en snelste werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten