zaterdag

Look of the day.

Vandaag is het weer tijd voor een look of the day. Het is vandaag heerlijk weer dus ik ga lekker luchtig gekleed.

 Het shirt wat ik de vorige keer ook in mijn look of the day liet zien is van de sting.Het shirt van de sting kostte ongeveer 15 euro. En het broekje van de primark.Het broekje kostte ongeveer 15 euro. Het vestje wat ik eroverheen heb is ook van de primark.Ook het vestje kostte ongeveer 15 euro.Het shirt heb ik een beetje in de broek gedaan. ik ben echt gek op de primark.Daar is het gewoon heel goedkoop en ze hebben
er vaak leuke dingen.



 Dan heb ik nog een aantal assecoires.Mijn horloge heb ik gekocht in turkije dus ik weet niet van wat voor merk hij is.Hij kostte ook maar 5 euro dus die kon ik niet laten liggen.








Het armbandje wat ik draag is ook van de primark. Het is een gouden armbandje en er hangen lettertjes aan. Er staat het woord love. Ik had dit armbandje voor ongeveer 2 a 3 euro gekocht.








De ring die ik draag is ook van de primark.Een witte ring.Deze kostte ongeveer 2 euro. En de schoenen die ik aanhad heb ik gekocht in een winkeltje in eindhoven.







Zoals je ziet bestaat mijn outfit van vandaag voornamelijk uit primark. Ik koop daar regelmatig kleding omdat het gewoon zo lekker goedkoop is.Dit was de look van vandaag.
Fijn weekend allemaal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten