woensdag

make-up indeling.

Ik ga jullie laten zien hoe ik mijn beautykast indeel. Ik heb redelijk veel make-up. En ik ga jullie laten zien hoe ik dat opberg.

Bovenop de kast. Heb ik een geurkaars staan die ik vaak laat branden zodat het lekker ruikt. Ik heb een dienblad staan en daarop staat een serum en in twee potjes staan kwasten. In het ene staan mijn gezichtskwasten en in de andere de oogkwasten.








In de eerste lade heb ik mijn blushes bronzers en highlighters. Van verschillende merken bijv mac essence catrice elf en sleek en nog wat merken. Ik heb dit laatje gesorteerd op merk dus niet dat ik in een bakje bijv. de blushes houd.






In de tweede lade hou ik mijn lipproducten.Ook hier heb ik bakjes zodat ik alles kan sorteren. Mijn lipsticks zet ik rechtop zodat ik ze makkelijk en makkelijk kan pakken. En de grotere bak liggen al mijn lipgloss.








In de derde lade hou ik mijn kleine oogschaduws.
 In een klein bakje heb ik mijn mono's. En in het andere bakjes heb ik kleine palettjes met twee of vier kleurtjes. In de achterste grote bak heb ik pigments. de maybeline colortatoos. En nog een paar andere oogschaduws.
In de vierde lade bewaar ik mijn palette Daar heb ik nog heel veel ruimte. Sommige palette zet ik rechtop en de te hogen palette leg ik neer.

In de vijfde lade heb ik foundations poeders en concealers. Van verschillende merken.Ik heb in een wat grotere lade mijn foundations gelegd omdat die veel ruimte in beslag nemen.
Dit is het bakje met foundations waar twee lagen op elkaar zijn gestapeld ze zijn van allerlei verschillende merken. Ik vind het altijd leuk om verschillende uit te proberen.
In de zesde lade heb ik drie langere bakjes in in het eerste bakje bewaar ik oogproducten die ik veel gebruik. In het tweede bakje heb ik mascara's en oogschaduw primers en nog wat nepwimpers. En in het derde bakje heb ik oogpotloodjes eyeliners en gel liners. En achterin liggen nog wat gezichtprimers.Als ik het in bakjes indeel vind ik het wat mooier uitzien en dan kan ik het makelijker vinden dan dat ik alles maar in een lade heb.
Het is voor mij heel fijn om alles overzichtelijk op te bergen. Zordat ik ook goed alles kan zien, en ik alles gebruik.Dit is de manier hoe ik mijn make-up opberg. Er zal nog een keerje een make-up stash komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten