dinsdag

manicure.


Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik zelf thuis een manicure doe en wat ik daar voor gebruik.



Eerst doe ik wat nagellak remover op een watje om mijn nagellak eraf te halen. Deze nagellak remover is van de kruidvat. Er zit een pompje op.









Dan doe ik nagelriem olie op mijn nagelriemen en op mijn nagel zelf. Dat laat ik vijf minuten intrekken. Deze is van kruidvat.












Dan pak ik een tool om mijn nagelriemen mee terug te duwen.










Dan pak ik een vijl om mijn nagels te vijlen. Ik vijl ze altijd een kant op omdat ik merk dat ik anders haakjes in mijn nagels krijg. Deze vijl is van trind.









Dan pak ik weer nagellak remover en haal ik de restjes olie van mijn nagel.

Dan pak ik een buffer vijl om mijn nagels te laten glanzen. Dit is geen vijl maar dat doe ik bovenop mijn nagel om ze te laten glanzen. Deze vijl is van herome.







Als laatste breng ik nog een nagelverhardlener aan deze is van trind maar dit is nog de oude verpakking. En dit zorgt ervoor dat mijn nagels sterk blijven. En daarna is het tijd voor eventueel een kleurtje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten