zaterdag

nail art tutorial.

Vandaag heb ik weer een nail art tutorial voor jullie.Het is weer een vrij gemakkelijke nail art.En het is zeker geschikt voor de lente en zomer.Dus laten we beginnen.
De producten die ik hiervoor heb gebruikt zijn.
Een essence image plate.
De essence nail art stempel set.
Een primark nagellak.
En een nagellak van china glaze in lemon fizz.

Eerst breng ik twee dunne laagjes aan van de gele lak.Dit laat ik goed drogen.Als je het niet goed laat drogen en dan met het stempel kussen eroverheen gaat gaat je nagellak eraf.Als de nagellak goed gedroogd is Pak ik de imageplate erbij ik gebruik het bloemetje in de bovenste rij.Ik strijk met het kwastje van de nagellak over de bloem.Dan pak ik de schraper om de overtollige nagellak weg te halen.En dan pak ik het stempelkussen en die druk ik op het plaatje.Zodat de het figuurtje op het stempelkussen komt.Als je dat gedaan hebt dan kan je het figuurtje op je nagel aanbrengen.Je kan zelf bepalen hoeveel bloemetjes je op je nagel wilt.En dan kan je er een top coat overheen doen en dan ben je klaar.

Dit is het eindresultaat.Je hebt heel veel verschillende imageplates van essence maar ook van andere merken.Dus zo kan je zelf ook van alles maken.Ik hoop dat jullie het een leuke nail art vinden en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten