vrijdag

Outfit of the day.

Jeej vandaag is het weer tijd voor een outfit of the day.Het is alweer een paar weken geleden dat ik dat gedaan had dus ik dacht dat het wel weer eens tijd was om dat te doen.Laten we eens gaan kijken wat ik vandaag draag.

Het shirt dat ik draag is van de only.En die heb ik in mijn broek omdat het anders heel erg lang is.Het is een fel bijna neon roze shirt.

De broek die ik draag is van de tally weijl.Dat is een gewone blauwe spijkerbroek.

De schoenen die ik draag zijn van de van haren.Het zijn ballerina's.En er zit een strikje op de voorkant.
Dan draag ik ook nog wat accessoires.
Deze ketting is van de claire's.Het is een zilvere kettingen er staan kruisjes op.Ik vind het een super mooie statement necklace en draag hem dan ook vaak
.











De ring die ik draag heb ik in turkije gekocht.Maar in nederland heb je ook genoeg sieraden winkels die dit soort ringen verkopen.Het is een mooie zilvere ring en er zitten ook zilveren steentjes in.
De armband die ik draag heb ik gekregen dus ik weet niet van wat voor winkel die komt.








Dit is de outfit van vandaag.Ik hoop dat jullie het leuk vinden.En tot morgen.Alvast een fijn weekend!!!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten