zaterdag

p2 perfect face all over illuminator.

Laatst was ik weer naar de dm geweest en daar zag ik een prachtige highlighter van p2. Toen ik die zag moest ik die hebben. Ze hadden een mooie rose gouden kleur en een wit achtige kleur. Ik heb gekozen voor de rose gouden kleur want de andere kleur sprak me niet zo aan. Ik was meteen super enthousiast want hij heeft wat weg van de extra dimension highlighters van mac. En die zijn echt prachtig.
De verpakking ziet er best mooi uit.En de verpakking is stevig. Natuurlijk kan je het niet vergelijken met een high end product maar dat hoeft ook niet. Het is simpel maar mooi.










Ik heb hem natuurlijk gelijk getest.De structuur is
vrij zacht.Wel duurt het wat langer het wat langer
voordat je wat product op je kwast hebt.Maar het
geeft wel een mooie subtiele glow.En het blijft ook lang zitten
Zeker een uur of 5.
                                         Ik heb deze highlighter gekocht voor 3.95. Een koopje dus.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten