vrijdag

SinfulColors nagellak.

SinfulColors is een budget nagellak merk wat sinds kort bij een aantal kruidvat filialen te koop is.Zelf wist ik het niet tot ik het in de kruidvat zag ik heb een aantaal kleurtjes meegenomen die ik jullie ook ga laten zien. Ik heb het merk SinfulColors al bij veel amerikaanse youtubers voorbij zien komen dus ik ben echt super blij dat het nou ook in nederland te koop is.De nagelakjes kosten 2 euro per stuk wat echt niet duur is.Ze hebben ontzettend veel kleuren.En de flesjes zien er ook leuk uit.Het kwastje is redelijk dun.Maar ik vind dat wel gemakelijk werken.Voor de prijs krijg je ook veel je krijgt namelijk 15 ml.Ik ga jullie nu laten zien welke kleurtjes ik heb gekocht en wat ik daarvan vind.


Dit is de kleur snow me white.Het is dus een witte kleur.Vaak heb ik bij witte nagellak dat het niet goed dekt.Maar bij deze nagellak heb je 2 dunne laagjes nodig en dan dekt die goed.Het brengt ook fijn aan.En ik vind het een mooie kleur.


 Dit is de kleur folly.Een fel roze kleur.Ook deze dekt naar 2 dunne laagjes.En een voordeel bij de SinfulColors lakjes vind ik dat ze snel drogen.


Dit is de kleur 1103 coral island.En zoals de naam al zegt is het een mooie coraal kleur.Deze dekt na 3
dunne laagjes goed.Ook dit vind ik een mooie kleur.En de nagellak werkt heel fijn.

Dit is de kleur 265 rich in heart.Dat is een bijna zwarte kleur met een rode gloed erin.Een apparte nagellak kleur maar wel mooi.De rode gloed zie je ook terug op je nagels.Deze nagellak dekt naar 2 laagjes.

Ik ben echt blij verrast door deze nagelakjes.En ik ga er zeker nog wat meer kopen want ze zijn ook lekker budget.SinfulColors is dus bij een aantal kruidvat filialen te koop en er staat een apparte display.Dus genoeg om uit te kiezen dus.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten