dinsdag

tmi tag ( to much information tag).

vraag 1. Wat draag je? Ik draag een broek van de vera moda een blousje van de only een horloge van oozoo een ring van six en een ketting van de claire's.
vraag 2. Ben je wel eens verliefd geweest? Nee nog niet.
vraag 3. Heb je wel eens een vervelende break up gehad. Nee.
vraag 4. Hoe lang ben je? Ongeveer 1.64.
vraag 5. Hoeveel weeg je? Geen idee ik heb me al een tijd niet gewogen.
vraag 6. Heb je tattoo's? Nee.
vraag 7. Heb je piercings? Ja twee gaatjes in elk oor.
vraag 8. otp?
vraag 9. Wat is je tv koppel? Geen idee ik heb niet echt een favoriete koppel.
vraag 10. Wat is je favoriete band? Ik vind de laatste tijd 5 seconds of summer erg leuk. En Beyonce en Rihanna vind ik altijd leuk.( Bij mij verandert het altijd).
vraag 11. Wat mis je? Er is niet echt iets wat ik mis. Er zijn natuurlijk wel graag dingen die ik graag bij me had.Als er iets is wat ik wel mis zijn het natuurlijk overleden familie leden.
vraag 12. Hoe oud ben je? 15 jaar maar over ongeveer een maand word ik 16.
vraag 13. Wat is je sterrenbeeld? Tweelingen.
vraag 14. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner. Iemand die gedreven is. En iemand die positief is.
vraag 15. Wat is je favorieten quote? Die heb ik niet.
vraag 16. Wat is je favorieten acteur? Ik heb niet een specifieke acteur die bij mij favoriet is.
vraag 17. Wat is favorieten kleur? Ik vind pastel kleuren heel mooi en neutrale kleuren.
vraag 18. Harde of zachte muziek? Er tussenin.
vraag 19. Waar ga je meestal naartoe als je verdrietig bent? Meestal ben ik dan gewoon op mijn kamer.
vraag 20. Hoe lang douche je? Ongeveer 10 minuten.
vraag 21.Hoeveel tijd heb je nodig in de ochtend om je klaar te maken? ligt eraan hoeveel tijd ik heb als ik haast heb kan ik het in 10 minuten doen , maar anders kan ik ook langer mijn tijd ervoor nemen.
vraag 22. Ben je ooit in fysiek gevecht geweest? Nee.
vraag 23. Wat is een turn on. Iemand die grappig is. En iemand die positief is.
vraag 24. Wat vind je een afknapper? Iemand die alleen aan zichzelf denkt.
vraag 25. Wat is de reden waarom je een youtube kanaal bent gestart? Ik heb nog geen filmpjes geplaatst op youtube maar dat zal binnenkort wel gebeuren. Maar waarom ik deze blog heb en youtube ga doen is omdat ik mijn passie met make-up wil delen met jullie.
vraag 26. Heb je angsten? Ja ik ben altijd bang voor storm. Of onweer.
vraag 27. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt? Geen idee.
vraag 28. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houd? Waarschijnlijk bij mijn moeder of vader denk ik hihihi.
vraag 29. Wat is de betekenis achter de naam van je youtube kanaal? Dutch staat voor Nederland Beauty staat voor make-up en blogger staat voor iemand die over een bepaald onderwerp schrijft.
vraag 30. Wat is het laatste boek wat je gelezen hebt? Ik stond laatst voor een poppenkraam van Lucie mosterd een heel mooi boek.
vraag 31. Wat is de laatste serie die je hebt gezien? Geen idee ik kijk vaak filmpjes op youtube.
vraag 32.Wat is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat? Met mijn zus.
vraag 33. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon waar je een bericht naar hebt gestuurd?  Anouk een goede vriendin van mij en ook mijn nicht.
vraag 34.Wat is je favorieten eten?Ik vind salades altijd heel lekker.
vraag 35. Waar wil je nog graag naartoe ik wil heel graag een keer naar Amerika of Hawaii en Japan. Maar er zijn heel veel landen waar ik graag een keer naartoe wil.
vraag 36. De laatste plaats waar je was? In Venlo.
vraag 37. Heb je een crush? Ja.
vraag 38. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde? Geen idee.
vraag 39. Wat is je favorieten smaak in snoepjes? Ik hou niet zo van snoepjes, Ik ben meer een chocolade fan.
vraag 40.Welke instrumenten speel je? Ik bespeel geen instrumenten.
vraag 41. Wat is je favorieten sieraad? Mijn horloge van oozoo.
vraag 42.Wat is de laatste sport die je gedaan hebt? Paardrijden of tennis.
vraag 43. Wat was het laatste liedje dat je gezongen hebt? Pretty hurts van Beyonce.
vraag 44. Wat is je favorieten openingszin? Ik heb geen openingszinnen die ik steeds gebruik.
vraag 45. Heb je die openingszin wel eens gebruikt? nee
vraag 46. Wat is de de laatste keer dat je hebt gechillt? Met Anouk.
vraag 47. Aan wie geef je de tag door? Aan iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten