vrijdag

tutorial.


Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik deze look heb gemaakt. Op camera komt het vaak minder intens over dan in het echt.Dit is een look die ik heel vaak maak voor overdag een snelle look dus. lets begin.
Ik begin met oogschaduw basis en deze is van de hema.Dan breng ik een oogschaduw van teeez aan in een bruin goude kleur. Waar hele mooie subtiele shimmer inzitten.Ik weet dat die oogschaduw niet meer te koop is. Dan pak ik een oogschaduw van loreal in endless chocolat en die doe ik in de crease en ik zorg dat ik dat goed uitblend en als laatste doe ik nog een matte oogschaduw van p2 als highlighter onder de wenkbrauw en in de binnenste ooghoek. Die heet white connection. als laatste doe ik nog mascara op.




Dit is mijn look. Nogmaal op camera komen de kleuren minder over dan in het echt. Ik zal binnenkort in een video vorm een tutorial maken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten