maandag

vakantie Alanya

Ik ben weer terug van een weekje turkije. Het weer zat helaas niet echt mee. We hebben de laatste twee dagen alleen maar regen gehad. En het regende soms zo hard dat we helemaal niets meer konden gaan doen. Maar de dagen dat het lekker weer was zijn we een paar keer naar het stadje alanya geweest en een dag zijn we op een boot geweest. En we zijn natuurlijk bij de zee en bij het zwembad geweest. Hierbij een aantal foto's.










Op de woensdag zijn we een dagje op een boot gegaan die langs de kust van alanya ging. Zelf ben ik iemand die niet graag op boten ga omdat ik dat eng vind, maar toch vond ik het wel heel mooi om te zien. Het was die dag ook lekker weer en hebben veel gezien. Hierbij wat foto's.


 We zijn een paar keer bij het strand geweest. Een dag moesten we terug omdat het begon te regenen en de andere dag was het wel lekker weer. Ik ben wel even de zee ingeweest maar het was nog best koud. Het stukje strand waar wij lagen hoorde bij het hotel.



Ook zijn we dus een aantal keer naar alanya geweest daar heb ik geen foto's gemaakt. Maar je hebt daar echt heel veel winkeltjes met kleding of sieraden. Of neppe parfum. Er waren niet veel stadjes om ons heen waar je bijv. leuk kon winkelen dus we zijn alleen een paar keer naar alanya geweest.

Op zaterdag avond vlogen we weer terug. En we landen s'avonds dus we zagen van bovenaf nog allemaal lichtjes. Dat zag echt heel mooi uit. Je kunt het een beetje op de foto zien. In het donker de foto's maken lukte niet want dan zag je niks.
Dit is een foto van de zonsondergang. We zaten dicht bij de vleugel dus dat zie je op elke foto weer terug. Maar dat zag er echt heel mooi uit. Aan een kant was het bijna licht en aan de andere kant bijna donker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten