zondag

W7 in the buff oogschaduw palette.

Vandaag een revieuw over iets waar ik heel enthousiast over ben,namelijk het w7 in de buff oogschaduw palette.
Zoals je al aan de verpakking kunt zien lijken ze op de urban decay naked palette.Maar die kosten tussen de 40 en 50 euro.En het palette van w7 kost maar 7.95.Bij sommige w7 producten vind ik de verpakking er wat goedkoop uitzien maar dat vind ik bij dit palette zeker niet.Op de achterkant kan je de namen van de kleuren zien.In totaal zitten er 12 kleuren in het palette.Laten we maar eens gaan kijken naar de kwaliteit.
Zo ziet de binnenkant eruit.Er zit een kwastje in.Aan de ene kant heeft het haartjes en aan de andere kan een sponsapplicator.Zelf gebruik ik geen sponsapplicators omdat ik het niet fijn vind werken maar het kwastje is nog redelijk goed.Dan zie je dus de 12 oogschaduw kleurtjes.Het fijne is dat er een highlighter kleur bij zit.Wat lichtere oogschaduw kleuren maar ook donkere.Zo kan je dus een everyday look maken.Maar ook een oogschaduw look voor in de avond of voor feestjes.Je kan er dus veel kanten mee op.
 Dit zijn de kleuren ik zal de namen van de kleuren van links naar rechts opnoemen.
1 Buff.Een highlighter kleur die je bijna niet kunt zien.
2 Camel.
3 Sand.
4 Dust.
5 Chocolate.
6 Topaz.
7 Earth.
8 Storm.
9 Silk.
10 Wave.
11 Thunder.
12 Onyx
Bijna allen kleuren geven goed pigment af.Bij sommige moet je het opbouwen.Je hebt een aantal matte maar ook een aantal shimmery kleuren.Ik vind het echt een mooi palette en zeker als je kijkt wat je er voor betaald.Ik heb dit palette op een beurs gekocht.Bij de stand van Alice&Jo.Ze hebben ook een online website waar je kunt bestellen dat is www.alicejo.com.Daar kan je dit palette + nog heel veel andere producten kopen..Het is echt een aanrader!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten