vrijdag

3 favorieten neutrale oogschaduw palette.

Heel veel merken hebben neutrale palette tegenwoordig.Van low budget tot duur.Het is handig om zo'n palette mee te nemen.Je hebt vaak lichte en donkere kleuren zo kan je dus ook varrieren.De afgelopen tijd heb ik verschillende palette geprobeerd om te kijken wat mijn favorieten zijn.En die ga ik natuurlijk vandaag met jullie delen.









Ten eerste natuurlijk het w7 in the buff palette.Die kan natuurlijk niet ontbreken.Ik heb het palette nu ongeveer een maand,en ik gebruik het ontzettend veel.De meeste kleurtjes zijn goed gepigmenteerd.En je hebt ook wat apparte kleuren erbij zitten die ik zelf heel mooi vind.Het palette is een combinatie van matt en shimmer.En er zit ook een goede zwarte kleur en een mooi higlighter kleur in.Je hebt donkere en lichtere tinten dus je kan een gemakkelijke ooglook maken voor overdag maar ook een mooie avondlook.Veel variatie dus.
Het palette heb ik gekocht voor. 7.95 euro.


Dan het Barry M Natural glow Shadow & blush palette.Ook dit palette heeft een paar matte kleuren en een paar shimmer kleuren.Er zit een mooie highlighter in.Geen zwart maar wel een donker bruin.De meeste kleurtjes zijn goed gepigmenteerd.Ik vind dit wel een palette meer geschikt voor ooglooks van overdag en wat lichtere ooglooks.De blush die erin zit heeft niet heel veel pigment en vind ik persoonlijk meer geschikt als highlighter.Ik vind het wel een geschikt palette als je houd van neutrale kleuren.Er zitten een paar bruin tinten in.Een higlighter kleur dus.En een taupe en oud roze kleurtje.Zelf vind ik het een mooi palette en pak ik het er ook regelmatig bij.

Het palette heb ik gekocht voor 9.45 euro

Als laatste maar zeker niet het minste palette.Het Catrice absolute nude palette.Dit palette kan je gewoon kopen bij de kruidvat en vind ik zeker een mooi palette.Ook hierin heb je een highlighter kleur.Wel vind ik dat er vrij veel shimmer inzit.Je hebt een oud roze kleur een taupe kleur.En nog wat bruine kleuren.Dit palette neem ik vaker mee als we op vakantie gaan of een paar daagjes weg.Omdat het een klein palette is de kleurtjes zijn goed gepigmenteerd.En de kleuren zijn verschillend.Wel heb je in dit palette geen matte kleuren.Dit vind ik zeker een aanrader en zeker als je kijkt naar de prijs.

Het palette heb ik gekocht voor ongeveer 5 euro.

Dit zijn mijn favorieten naturel palette.Ook heb ik van sleek het au naturel palette wat heel fijn is.Maar omdat ik die niet heel veel gebruik heb ik die niet in dit artikel gezet.Ik hoop dat jullie het leuk vonden en hier iets aan gehad hebben.Bedankt voor het lezen van dit artikel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten