dinsdag

3 tips voor de perfecte foundation kleur.

Vandaag ga ik jullie 3 tips vertellen die ik vaak toepas bij het uitkiezen van de juiste kleur foundation.Natuurlijk ben ik niet professioneel.Ik heb zelf ook vaak blunders gemaakt dat ik thuiskwam met een foundation van 3 tinten te donker.Terwijl ik dacht dat het mijn kleur was.Maar om dit te voorkomen heb ik een paar tips die mij de afgelopen paar jaar hebben geholpen om de goede kleur te vinden.

Probeer altijd een kleur te vinden die past bij de rest van je lichaam zodat alles een kleur is.Stel je gebruikt zelfbruiner op je lichaam behalve op je gezicht.En je pakt een foundation in de kleur van je gezicht dan heeft je lichaam een mooi tintje en je gezicht is lichter.Probeer dus altijd je gezichtskleur te matchen met dat van je lichaam.

Tip 1. Drogisterijen hebben vaak ook al goede betaalbare foundations.Als je wilt kijken wat je goede kleur is pak dan de tester en probeer de kleur uit op je hand en nek.Het beste is nog om het een beetje op je gezicht te proberen.Zo weet je zeker dat je de goede kleur hebt.

Tip 2.Houd de foundation kleur altijd in verschillende lichten zodat je goed kunt zien of de kleur niet veranderd.Vaak heb je in winkels niet heel goed licht of juist te veel licht.Loop anders even naar buiten waar je natuurlijk licht hebt om te kijken of het dan nog je eigen kleur is.Laat ook de foundation goed drogen want sommige foundations worden dan donkerder.

Tip 3.Je kan je ook nog altijd laten adviseren door een visagiste.Die kijken naar jouw ondertoon en wat voor kleur goed bij je gezicht past.Zij kunnen je dus ook nog altijd adviseren.

Dit zijn 3 basic tips om je goede kleur foundation uit te kunnen kiezen.Ik hoop dat jullie het leuk vonden.En er iets aan gehad hebben.Tot morgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten