maandag

Balea Gezichtsreiniger.

Een product wat ik de laatste tijd heb uitgetest is de Balea sanfte waschcreme.Dat is een gezichtsreiniger.Ik vind het altijd heel belangrijk om mijn gezicht goed te reinigen.En probeer daarom ook vaak nieuwe dingen om te kijken of het goed werkt.Vandaag laat ik jullie zien wat ik van dit product vind.
Wat beweert de balea sanfte waschcreme te doen voor je huid?Het zou je make-up gemakkelijk moeten verwijderen en je huid ziet er fris en verzorgd uit.Je vochtbalans word ondersteund..Het is een milde reining dus erg geschikt voor de gevoelige huid.Er zit honingmeloenextract in vitamine E.Hoe moet je het product gebruiken?In de ochtend en avond een kleine hoeveelheid aanbrengen op je hand,en dat met lichte bewegingen over je gezicht verdelen.Daarna met lauw water afspoelen.

Ik heb het product nu een paar weken getest en ik vind het erg fijn.Er zitten kleine scrub deeltjes in maar die voel je bijna niet.Het is ook echt een milde reiniging.Zelf vind ik dit een fijn product voor in de douche.Dan kan ik snel mijn gezicht reinigen.Het werkt gemakkelijk de geur is lekker en je haalt het er gemakkelijk af.Het maakt mijn gezicht wel iets zachter.Maar hierlangs moet ik mijn gezicht nog goed hydrateren.Ik merk niet dat het mijn gezicht meer glans geeft maar het voelt wel goed schoon aan.

Het is een fijne milde reiniging die je make-up er gemakkelijk af gaat.Wel zou ik hierlangs nog een hydraterend product gebruiken omdat hij niet zo goed voed.De verpakking is handig en hygiƫnisch.En voor het geld is het zeker niet slecht.
Dit product kost ongeveer 1 euro.Lekker budget dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten