zaterdag

Balea shampoo&cremespoeling.

 Vandaag ga ik jullie een shampoo en cremespoeling laten zien van het merk DM.Jullie weten denk ik wel dat ik het heel erg leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen.En een aantal weken geleden zag ik bij de dm een shampoo en cremespoeling liggen.Ze waren zo goedkoop dat ik ze wel mee moest nemen om te proberen.

De shampoo en cremespoeling is bedoeld voor glansloos haar.Ze bevatten allebei geen ciliconen.Ciliconen zorgt ervoor dat je haar beschermt is tegen de zon en dat je haar glanst en gezond lijkt.En de shampoo en cremespoeling zouden ervoor moeten zorgen dat je je haar gemakkelijk kunt borstelen.
De shampoo en conditioner zijn allebei dermatologisch getest.

Ik vind de geur van de shampoo al heel lekker ruiken.En ook de verpakking vind ik fijn werken.Geen onhandige draaidop maar een dop die je zo open kan trekken.Ik vind het altijd prettig als mijn shampoo goed schuimt omdat ik dat fijner vind werken.Deze shampoo schuimt goed.Als ik het aanbreng in mijn haar ruikt de hele douche lekker naar de shampoo.Het is gemakkelijk uit te spoelen.Het is echt een milde shampoo.Ik heb niet echt het idee dat mijn haar erdoor gaat glanzen maar het voelt wel lekker zacht en fris aan.Er staat ook een gebruiksaanwijzing op en daar staat de shampoo op vochtig haar inmasseren en grondig uitspoelen.Voor de prijs vind ik het geen slechte shampoo.Maar het doet niet veel speciaals voor mijn haar.

Dan de cremespoeling.Ook hierbij is de geur heerlijk.Ik vind het handig want de shampoo heeft de dop aan de bovenkant en de cremespoeling heeft de dop aan de onderkant.Zo kan je gemakkelijk het verschil zien.Hierbij heb je ook een gebruiksaanwijzing.Naar het haar wassen in het haar inmasseren dan in laten werken en daarna grondig uitspoelen.Zo heb ik het ook gebruikt.Dit product zorgt ervoor dat mijn haar wat meer glanst en mijn haar er niet zo dof uitziet.Ook merk ik dat ik mijn haar gemakkelijk kan borstelen als ik dit heb gebruikt.Verder doet het niet veel speciaals voor mijn haar maar ook hierbij vind ik het voor de prijs redelijk goed.

De cremespoeling kost 0.65 cent.
De shampoo kost 0.65 cent.

Allebei de producten zijn echt mega goedkoop.Je hebt ook verschillende soorten cremespoeling en shampoo.maar ik heb jullie vandaag deze laten zien.Ik vind het dus prima producten voor het geld.Maar verwacht geen wonderen hiervan.Ze maken mijn haar goed schoon en het ruikt lekker geeft een lichte mooi glans en dat is het.Natuurlijk werkt het bij iedereen weer anders.Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hebben.Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten