donderdag

Bh cosmetics pop art brush set.

Kwalitatief goede kwasten vinden is voor mij echt een opgave.Vaak zijn Kwalitatief goede kwasten ook duur.Laatst was ik gaan zoeken bij de webshop alice&jo of zij een kwasten set hadden.Ze hadden er heel veel.Ik heb gekeken bij bh cosmetics.Op youtube heb ik revieuws gezocht en uiteindelijk kwam ik uit bij de bh cosmetics pop art brush set.


De kwastenset komt in een soort van koker die je met knopjes open kan maken en daar zitten al je kwasten in.Het is heel makkelijk en handig om mee te nemen op vakantie want zo kunnen je kwasten niet beschadigen.Ook kan je de onderkant van de koker gebruiken als beker om je kwasten in te doen. 
De kwastenset heet dus de pop art brush set.Dus bij alle kwasten hebben een gekleurde onderkant.Het is heel leuk en vrolijk om er al naar te kijken.Je hebt paars roze geel rood groen orange en blauw.Je krijgt tien kwasten.Laten we maar beginnen met het bekijken naar de kwaliteit van de kwasten.

Je krijgt een poederkwast.Het is een grootte dikke kwast die erg zacht is.De haartjes staan dicht op elkaar dus dat maakt het wel weer stevig maar het voelt ontzettend zacht aan.Zelf gebruik ik hem ook als poederkwast en daar werkt die erg fijn voor.

Je krijgt ook een schuin afgesneden kwast die erg handig is voor contour blush of highlighter.Het is een multifunctionele kwast.Ook bij deze kwast staan de haartjes vrij dicht op elkaar en is het zeker een stevige kwast.Maar zeker erg zacht.

Dan heb je een grote foundation kwast.Die is kwalitatief ook goed alleen staan hierbij de haartjes minder dicht op elkaar en de kwast is iets minder stevig.Het brengt wel gemakkelijk je foundation aan en je krijgt geen strepen of vlekken.

Dan heb je ook een kleinere foundation kwast en die vind ik erg fijn voor concealer.Je kan gemakkelijk bij alle plekjes komen en je kan het gemakkelijk blenden.Ook deze kwast is iets minder stevig.

De complexion blending brush.Je kan deze kwast ook gebruiken om te blenden.Maar persoonlijk vind ik hem erg fijn voor highlighter.Je kan heel precies werken en je gaat niet te snel overboord.Deze kwast is wel weer wat steviger,en erg zacht.

Wat ook heel erg fijn is dat je een schuin afgesneden kwast krijgt.Hij is erg zacht dus goed geschikt voor de ogen.Hij prikt niet.En is vrij stevig.Ik gebruik deze kwast onder mijn wenkbrauw en in de binnenste ooghoek.En soms ook op mijn ooglid.

De fluffie eyeshadow brush.Hij is inderdaad erg fluffie.Maar heel handig om kleuren in je crease te blenden.De haartjes staan iets verder uit elkaar.Maar hij is wel erg zacht.

Dan een schuin afgesneden kwast die geschikt zou zijn voor je wenkbrauwen.Ook hier heb ik de kwast weer een andere functie gegeven namelijk een eyeliner kwast.Daar werkt die erg fijn voor de haartjes staan dicht bij elkaar en het is een stevig en dun kwastje.Waarmee je precieze lijntjes kunt trekken.Super handig.

Je hebt ook een lipbrush.En het fijne hieraan is is dat je met de bovenkant strakke lijntjes kunt maken.Het is een vrij klein stevig kwastje.

Als laatste heb je ook nog een wenkbrauw borsteltje.Deze werkt ook fijn.Ik teken mijn wenkbrauwen vaak niet bij maar met deze kwast kan ik ze wel in vorm brengen.

Je kan misschien wel merken dat ik super enhousiast ben over deze kwasten set.Ik kan het je zeker aanraden.
Deze kwasten set kosten: 25 euro.
Het is alsnog niet heel goedkoop maar als je het omrekent is het tussen de 2 en de 3 euro per kwast.En je krijgt er echt goeden kwasten voor.
Deze kwasten set heb ik besteld bij de webshop Alice&jo.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hebben.
Bedankt voor het lezen en tot morgen.

Heb je tips vragen of requests?Dan kan je mij altijd mailen naar het emailadres:dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten