vrijdag

Catrice better than false lashes mascara.

Vandaag laat ik jullie een nieuwe favoriete mascara zien.Deze mascara ligt al een tijdje in de winkel en nu heb ik hem ook eindelijk uitgeprobeerd.Het is namelijk de catrice better than false lashes mascara.
Ik zat te kijken bij de mascara's van het catrice schap.En deze vond ik er wel veelbelovend uitzien.Ook vind ik bij deze mascara de verpakking mooi.Dat trok mij gelijk aan.Het is een gouden verpakking.De borstel van de mascara heeft gewoon simpel haartjes.De mascara zou je wimpers dus een vals wimper effect moeten geven.En veel volume.En ook is de mascara ultra black.Wat vind ik ervan?
Het borsteltje is dik en groot wat opzich wel fijn werkt.Maar het grotere borsteltje doet niks extra's voor je wimpers.Je kan wel sneller knoeien met het borsteltje.De mascara is goed zwart,en dat zie je ook goed terug op je wimper.De mascara maakt bij mij de wimpers zeker langer.Het is geen false lash effect maar dat hoeft voor mij niet overdag.Het maakt ze lang en zwart.Het geeft mijn wimpers wel een klein beetje volume maar niet veel.De mascara separeert mijn wimpers goed maar af en toe krijg je toch nog dat wimpers aan elkaar plakken.Ook vind ik dat de mascara goed blijft zitten en niet snel uitloopt.

Voor de prijs vind ik dit zeker geen verkeerd product.
Dit product kost 5 euro.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden,en tot morgen! 
Fijn weekend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten