zondag

China glaze.

Vandaag is het weer tijd voor een swatch artikel.Ik ga jullie vandaag een nagellak van china glaze laten zien in de kleur you're a hoot.Bij enchantra kostte hij maar 3 euro en ik vind het een super leuk kleurtje dus heb ik hem gekocht.
Het is dus het kleurtje you're a hoot.En het komt uit de on the horizon collectie.Dus er zijn ook nog allemaal andere lakjes uitgebracht.Het lakje bevat kleine strookjes glitter in de kleuren oranje,geel,zwart.
Zo ziet het lakje eruit.Ik heb het op mijn pink geswatcht zo krijg je een idee hoe het eruit ziet.Met twee dunne laagjes dekt hij goed.Ik vind het een erg leuk lakje omdat hij dus zoveel verschillende kleurtjes heeft.Wel heb ik er een redelijk dik laagje top coat eroverheen aangebracht anders dan voelt het raar aan.En blijf ik sneller ergens achter hangen.De nagellak lakt fijn en blijft goed zitten dus ik ben enthousiast.

Ik heb dit lakje gekocht bij enchantra voor maar 3 euro.Normaal gesproken zijn china glaze lakjes ongeveer 6 a 7 euro.

Bedankt voor het lezen van dit artikel en een fijn zondag nog!

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten