zondag

Freeman masker.

Zelf vind ik het altijd heerlijk om een masker te gebruiken.Het reinigt en verzorgd je huid.Vaak zitten maskers in zakjes,en dan moet je dat er onhandig uithalen.Maar laatst kwam ik bij de kruivat het merk freeman tegen en die maskers zagen er veelbelovend uit ook zaten ze in tubes wat ik al een pluspunt vond.
Wat vind ik ervan?
Dit is het freeman feeling beautiful facial polishing mask met charcoal&black sugar.Wat een lange naam zeg...
Dit masker zit in een handige tube zodat je het er makkelijk uit kunt halen.Het masker zou zuiverend voor je huid moeten werken zonder je huid uit te drogen.Het zou je dode huidcellen verwijderen.En het zou geschikt zijn voor alle huidtypen.
Op de achterkant staat alles in een andere taal,dus hebben ze er een sticker opgeplakt waar opstaat waarvoor het goed is en de gebruiksaanwijzing.Erg fijn dat ze dat er nog hebben opgezet.
De gebruiksaanwijzing:Je moet het masker aanbrengen op je gezicht en hals en dat 5-7 minuten laten zitten.Contact met ogen vermijden.Dan vervolgen 1-2 minuten het masker voorzichtig inmasseren en daarna afspoelen met warm water.Je kan dit masker 2 keer per week gebruiken of zo vaak als nodig is.
De structuur voelt ook echt aan als suiker.Het is natuurlijk zwart door de houtskool.
Als ik het aanbreng op mijn gezicht voelt het heerlijk aan.Het voelt wat warmer aan wat ik zelf erg lekker vind.Het aanbrengen zelf gaat iets moeilijker.Het is vrij lastig uit te wrijven en je moet opletten dat er geen suiker valt.Maar als het er eenmaal opzit vind ik het erg fijn aanvoelen.Nadat ik het masker er 5-7 minuten op heb laten zitten ga ik het 1-2 minuten voorzichtig inmasseren.Ik doe dit ook weer boven een wasbak of douche anders knoei ik snel.Het inmasseren voelt fijn aan je wilt zeker niet te ruw inmasseren want dan vind ik het niet meer prettig aanvoelen.Maar je kan het zo hard of zacht doen als jij zelf wilt.Het eraf halen vind ik ook vrij gemakkelijk gaan.Ik doe dat gewoon in de douche dan kan ik het er het gemakkelijkst afhalen.Mijn huid voelt inderdaad niet droog aan,maar juist ontzettend zacht.Het voelt alsof mijn huid helemaal schoon en gereinigd is.

Mijn persoonlijke mening:Ik vind het echt een ontzettend fijn masker.En kan het je zeker aanraden.Ook voor mensen met een gevoelige huid want je kan zelf bepalen hoe ruw je het inmasseert.De verpakking werkt fijn.En de prijs val erg mee.
Dit product kost: 4 euro.
Je krijg 150 ml.Dus daar kan je wel even mee vooruit.
Bij mijn kruidvat hebben ze 3 verschillende soorten.En die ga ik ook nog uitproberen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.En er zelf nu ook nieuwschierig naar zijn.Bedankt voor het lezen van dit artikel.En tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten