zondag

Kruidvat haarmasker.

Het is altijd belangrijk om je haar goed te verzorgen.Vandaag laat ik jullie een masker zien van kruidvat eigen merk.Ik heb dit masker een aantal weken getest.En vandaag ga ik jullie vertellen wat ik er van vind.

Het masker is van de fruit botanicals lijn.Ze hebben ook nog een shampoo en conditioner.Ik heb alleen gekozen voor het masker.Het masker zou ervoor moeten zorgen dat droog en pluisgevoelig haar extra verzorgd word.En dat je haar extra gehydrateerd word.Je moet het product inmasseren op handdoekdroog haar het 10 tot 15 min laten zitten.En het dan goed uitspoelen.


Ik vind de verpakkking er al leuk en kleurrijk uitzien.En de geur is heerlijk.Als ik dit masker ruik denk ik aan de zomer.Ik gebruik een spatel om het product uit de pot te krijgen.Omdat ik dit een fijne en hygiensiche manier vind.Het product is vrij dik van structuur.
Als ik mijn haar uitspoel voelt mijn haar al lekker zacht aan.Het zorgt er zeker voor dat mijn haar minder pluizig is.Ik zie wel dat als ik het masker heb gebruikt ik iets meer glans op mijn haar heb.Maar het is niet zo veel.Mijn haar voelt wel gehydrateerd aan.Ik gebruik het masker 1 keer in de week om mijn haar weer wat extra te verzorgen.

Persoonlijk vind ik het geen slecht masker.Ik merk wel verschil als ik het niet gebruik.Het is natuurlijk niet zo dat mijn haar super zacht aan voelt en helemaal niet meer pluist.Maar het helpt wel.Voor de prijs vind ik het zeker een aanrader.
Dit product kost 1.50 euro voor 250 ml.
Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben.Bedankt voor het lezen en tot morgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten