dinsdag

Kruidvat nail care Hardener extra strong.

Mijn nagels breken snel af en zijn niet stevig.Laatst heb ik de kruivat extra strong nail hardener gekocht.Wat ik zoek in een nagelverhardener is dat het mijn nagels goed sterk maakt.En niet snel afbrokkelen.Laten we maar gaan kijken wat ik er van vind.
De verpakking vind ik een klein beetje lijken op trind.Mooie verpakking je kan het product erdoorheen zien.En je krijgt er een doosje bij wat ik ook leuk vind.Wat de kruidvat nagelverhardener belooft is dat het je nagels extra sterk maakt.Het scheuren van je nagels voorkomt.De nagelgroei ondersteunt en met een uv filter je nagels beschermt tegen verkleuring.Ook zou het je nagels een verzorgend effect moeten geven.

De gebruiksaanwijzing van dit product is.
De eerste dag breng je 1 laag aan op schone droge nagels.En dat goed laten drogen.De tweede dag breng je de tweede laag eroverheen aan.Op dag drie de oude lagen verwijderen en weer een nieuwe laag aanbrengen.Als kuur moet je dit 2 tot 3 keer per jaar gebruiken.

De substantie van het product is heel vloeibaar absoluut niet stroperig.Ik vind het kwastje fijn werken het is een plat en wat kleiner kwastje.De geur vind ik net als bij bijna alle nagelproducten niet lekker.Maar laten we maar eens kijken wat ik van het product zelf vind.

Ik heb het nu een paar weken uitgeprobeerd.Ik heb me aan de kuur gehouden en ik merk zeker verschil.Ik merk dat mijn nagels sterker zijn.Wel blijven ze soms een beetje afbrokkelen.Het zorgt ervoor dat mijn nagels sneller groeien.En het geeft een mooie glans op mijn nagels.Wat er verzorgend uitziet.Ik merk niet dat het mijn nagels beschermt tegen kleuren.Maar over het algemeen vind ik het geen slecht product.Ik kan het je zeker aanraden als je langere en sterkere nagels wilt.

De kruidvat nail care hardener extra strong kost 3 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten