maandag

nail art tutorial.

Hoi allemaal vandaag weer een nail art tutorial.Ik ben de laatste tijd iets creatiever met nagels en heb wat leuke ideetjes.Vandaar dat je de dat de afgelopen weken al terug kon zien op de blog.Vandaag heb ik dus weer een tutorial voor jullie een leuke lento zomer nail art.Laten we snel beginnen.
De producten die ik gebruikt heb zij:
De kruidvat nagellakremover.
Een essence imageplate.
Het essence stempel systeem.
Een sateprikker.
Watttenschrijfjes.
Sinful colors island coral.
P2 sweet darling.
En een lakje van de primark die ik een keer in een setje gekocht heb.











Eerst pak ik een wattenschijfje met nagellakremover en daar ga ik nog even mee over de imageplate zodat die goed vet vrij is.
Dan breng ik het donkere lakje van primark aan op het bloemetje.Als ik dat gedaan heb pak ik de schraper en ga ik eroverheen zodat de overtollige nagellak weggaat.Dan pak ik het stempelkussen en die druk ik goed op het figuurtje zodat die op het stempelkussen komt.Dan breng ik het aan op mijn nagels.Ik heb er 2 of 3 op een nagel gedaan.Het hing ervan af hoe groot mijn nagel was.Als laatste pak ik de sateprikker en de nagellak van p2.Ik breng een druppel van nagellak aan op papier en dan neem ik een druppeltje aan de bovenkant van de sateprikker en dat breng ik in het midden van elk bloemetje aan.Dan kan je als je dat wilt nog een top coat aanbrengen zodat het lang blijft zitten.Ik doe dat vaak niet omdat ik mijn nagels toch naar 2 dagen weer verander.Maar als je het er lang op wilt laten zitten raad ik je aan om een top coat te gebruiken.Zorg dat je als je klaar bent het stempelkussen de schraper en de imageplate goed schoonmaakt.Als je geknoeid hebt lang je nagelriemen kan je dat nog weghalen met nagellakremover en een wattenstaafje.En dan ben je klaar.
Dit is het eindresultaat.Ik hoop dat jullie het leuk vinden.Op instagram laat ik ook vaak zien wat ik op dat moment draag op mijn nagels,als je dat wilt zien kan je mij volgen op Kim Hoeijmakers.Bedankt voor het lezen.En veel plezier met het maken hiervan.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten