donderdag

Sinful colors.

Een paar weken geleden heb ik al een artikel geschreven over het nagellak merk sinful colors.Daarin heb ik ook vertel dat ik heel enthousiast ben over dit merk en dat ik het fijne lakjes vinden.De afgelopen maand heb ik nog wat nieuwe lakjes gekocht en ik ga jullie elke week een kleurtje laten zien.Ik hoop dat jullie dat leuk vinden.Laten we maar beginnen met het eerste kleurtje.


In het artikel heb ik het ook al gezegd maar ik vind de verpakking er echt leuk uitzien.Het oogt niet erg goedkoop.Je hebt heel veel verschillende kleuren met verschillende finishes.


Dit is het kleurtje easy going.Een prachtige nude kleur met een roze tint erin.Zelf ben ik erg fan van nude kleuren en zeker van deze.Het lakje dekt heel goed in twee laagjes en het blijft lang zitten.Je hebt wel een glanzende finish maar heel subtiel.Het droogt redelijk snel op.Het kwastje vind ik ook erg fijn lakken.In de zomer ben je natuurlijk vaak wat bruiner en dan kan een witte cream kleur echt opvallen.Er zitten geen shimmers in.Het is gewoon een creamy dekkende lak.



Sinful colors is te koop bij sommige kruidvat filialen voor 2.00 euro per stuk.

Volgende week zal ik weer een nieuwe kleur bespreken.Ook zou ik als jullie dat leuk vinden ook van andere merken soms een individueel nagelakje bespreken.Laat het me weten.Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten