maandag

Sinful colors.

Vandaag laat ik weer een nagelakje zien van sinful colors.Zoals ik eerder ook al heb verteld ben ik echt gek op het merk sinful colors.Ze hebben zo veel kleuren en finishes.



Dit is het kleurtje 395 folly.De kleur zit tussen een fuschia en raspberry kleur in.Er zitten geen shimmer of glitters in.Deze nagellak geeft wel een mooi glanzend effect.Meer dan het lakje wat ik vorige week liet zien.
De kleur folly heeft een dun kwastje wat vrij gemakkelijk aanbrengt.Je hebt ongeveer 2 tot 3 dunne laagjes nodig om de nagellak goed te laten dekken.Licht eraan hoe dik je de laagjes erop doet.Ook hierbij droogt de nagellak weer snel op.En blijft redelijk lang zitten.Al merk ik dat dit kleurtje wel sneller eraf gaat dan het kleurtje wat ik vorige week liet zien.Na ongeveer 3 a 4 dagen merk ik dat die er langzaam vanaf gaat.
Het is wel een fijn lakje.De kleur vind ik erg mooi lekker zomers.
Je krijgt 15 ml.
De nagelakjes van sinful colors kosten 2 euro per stuk.
Ze hebben ontzettend veel kleuren en de kwaliteit is goed.

Hopelijk vonden jullie het weer leuk,bedankt voor het lezen en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten