maandag

Sleek blush by 3 pink sprint.

Hoi allemaal ik heb al vaker iets geschreven over de losse blushes van sleek.Vandaag ga ik jullie het sleek blush by 3 palette laten zien in de kleur pink sprint.
De verpakking van de blush by 3 palette is duidelijk groter dan de losse blushes.Ook deze blush heeft een stevige verpakking die lastig open te maken is.
Het palette heet dus pink sprint.En er zitten drie kleuren in namelijk:
pink parfait.
Pink ice.
pinktini.
Alle 3 deze kleuren zijn ontzettend fel.
Hier zie je dus alle drie de kleuren.Erg felle kleuren,maar het fijne bij sleek blushes vind ik dat als je het aanbrengt het er erg fel uitziet maar zodra je uitwerkt is het ook weer gemakkelijk te blenden.Zo kan je zelf bepalen hoe opvallend je blush word.Ik heb voor dit palette gekozen omdat ik nog geen paarse kleuren heb.En ik het graag eens wilde proberen dan is zo'n palette natuurlijk ideaal.De voorste kleur die je ziet is een rode kleur.De kleur die je in het midden ziet is een ontzettende fel roze kleur.En de achterste kleur is meer paars.Zelf vind ik dit echt super leuke kleuren.Ik zal ze niet elke dag dragen omdat ze nogal fel zijn maar je kan ze natuurlijk ook gemakkelijk blenden wat het een stuk draaglijker maakt.Ik ben altijd fan van de sleek blushes ze geven veel pigment blijven goed zitten en ze blende goed.Echt een aanrader!
Hier zie je dus de swatch van alle drie de blushes.Aan de linkerkant heb je dus de rode kleur.In het midden de fel roze kleur.En aan de rechterkant de paarse kleur.In het echt zijn ze nog feller gepigmenteerd dan ze op camera overkomen.

Ik heb dit palette gekocht bij de enchantra webshop voor 7.50 normaal zijn ze ongeveer 13 euro.

Bedankt voor het lezen van dit artikel.Hopelijk vonden jullie het leuk en hebben jullie er iets aan gehad.

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.
Liefs kim.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten