zaterdag

Sleek pressed powder translucent.

Hoi allemaal,vandaag ga ik jullie de sleek pressed powder translucent laten zien.Een tijd geleden was ik bij mac en toen wilde ik graag een bronzer en de visagiste had mij een blot powder aangraden.Het is eigenlijk een finish poeder maar het geeft een mooie natuurlijke bronzer look.Ik gebruik hem echt heel vaak om te contouren.Bij sleek zag ik ook een translucent pressed poeder.Dus ik heb een donkerdere kleur besteld dan mijn eigen huid om te bekijken of deze poeder goed gaat werken als bronzer.Ben je benieuwd?Kijk mee.

Zo ziet de verpakking eruit.Een rond matt doosje.Ik vind het er altijd best luxe uitzien.Alleen ik heb altijd moeite met de verpakkingen openmaken.Misschien heb ik alleen ik dat,maar het lukt mij vaak niet goed.Of dan zit mijn nagel weer in het product maar goed.De verpakking is dus wel erg stevig.
Ik heb voor de kleur 466 medium gekozen.Ze hadden ook een lichtere en donkerdere kleur.Maar ik het deze kleur gekozen omdat ik het graag als lichte bronzer wil gebruiken.Je krijgt 12 gram dus daar kan je wel even mee doen.
Zo ziet de binnenkant er dus uit.er zit een spiegel in wat ik altijd erg handig vind dan kan je hem gemakkelijk mee nemen.En ook zit er een sponsje bij,nou moet ik eerlijk zijn dat ik het nooit aanbreng met een sponsje ik gebruik liever mijn kwastje maar het is wel leuk dat het erbij zit.En het is een lekker zacht sponsje.
De poeder voelt lekker zacht aan,zelfs een beetje creamy.Als ik er met mijn kwast in ga komt er ook bijna geen poeder los van het product.Er komt wel goed product op mijn kwast overigens.Ik moeten gokken of de kleur wel geschikt was als bronzer,en eigenlijk komt die redelijk dicht in de buurt.Het had nog iets donkerder gemogen maar het geeft een lichte contour.Ook is de poeder redelijk dekkend.Maar je kan het wel gemakkelijk blenden wat het weer wat meer gebruikelijk maakt.Ik ben erg tevreden hierover.Het is dus eigenlijk een poeder om je gezicht mee af te poederen.Maar na de blot powder van mac wilde ik het ook nog wel een keer van een ander merk proberen.En ik ben erg onder de indruk.Als finish poeder is hij dus te donker voor mij maar daar zou hij dus ook goed voor kunnen werken.

Ik heb dit product gekocht bij de webshop van enchantra en nu kostte het maar 5 euro echt heel goedkoop dus.
Normaal gesproken kost het 8 euro.Alsnog niet super duur.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.En hier iets aan gehad hebben.Fijn weekend!
Liefs kim

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten