dinsdag

Catrice lipstick 320 Kiss Kiss Hibiscus.

Catrice is een van mijn favorieten budget merken.Ik heb al een aantal lipsticks van catrice die ik erg fijn vind.En vandaag ga ik jullie een kleurtje laten zien die ik pas gekocht heb.De kleur is wel al langer uit maar vandaag ga ik het jullie dus ook laten zien.Kijk je mee?

De huls is glanzend zwart en er staat ook catrice op de huls dat maakt het gemakkelijk zichtbaar van welk merk het is.Ik vind de verpakkingen er altijd erg goed uiztien het ziet er zeker niet uit als een goedkoop budget merk.Deze lipstick hoort bij de ulitmate colour lijn.Ik laat jullie vandaag dus de kleur kiss kiss hibiscus zien wat een mooie roze kleur is.Op het stickertje lijkt het rood maar dalijk bij de swatch zul je zien dat het een lekkere felle roze tint is.Het is een heerlijke zomerse kleur,hier wordt ik dan ook echt vrolijk van.


Hierboven zie je een swatch van deze kleur.Deze lipstick bevat een mooie glans maar heeft ook erg veel pigment.Persoonlijk houd ik niet zo van sheer lipsticks dus dat de lipsticks van catrice goed gepigmenteerd zijn vind ik echt een pluspunt.Ik vind bij alle lipsticks die ik tot nu toe geprobeerd heb en ook bij deze dat ze redelijk goed moeten zitten.Wel moet ik gedurende de dag een paar keer de lipstick opnieuw aanbrengen maar dat vind ik zelf niet zo'n probleem.Ook de geur van de lipsticks vind ik erg lekker.Een zachte fijne geur.Bij catrice heb jij ontzettend veel lipsticks dus voor ieder wat wils.Je hebt mooie nude kleuren en gekke kleurtjes.Ik kan ze je echt aanraden ze zijn ook nog eens erg goedkoop.

De catrice ultimate colour lipsticks kostten 4 euro per stuk.

Welke lipsticks gebruik jij graag?

Als je vragen tips of requests hebt kan je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten