donderdag

China Glaze japanese koi.

Het is weer tijd voor een swatch artikel.Normaal gesproken zou ik dat 1 keer per week doen.Maar ik heb de laatste best wat nagellak gekocht dus ga ik het nu iets vaker doen.De kleur die ik jullie vandaag laat zien china glaze japanese koi.En het is een neon kleur.Ik kan nu alvast zeggen dat ik het echt een vette kleur vind.
Dit is dus de kleur.Echt super fel.Het kwastje vind ik erg fijn werken het is niet te breed en je kan het gemakkelijk aanbrengen.Maar ik vind wel dat het soms een beetje streept wat ik zelf minder vind.Ik breng 2 tot drie dunne laagjes aan en dan dekt de nagellak goed.Daarna breng ik nog wel een best dikke laag snel drogende top coat aan omdat de nagellak bijna matt opdroogd en ik vind het niet zo mooi uitzien.Het blijft redelijk lang zitten.Wat natuurlijk wel fijn vind.Ik heb het voornamelijk voor de kleur gedaan.De kwaliteit is niet al te goed.Maar de kleur is wel toepasselijk bij het wk natuurlijk.

Ik heb deze nagellak besteld bij enchantra voor maar 2 euro.Normaal kostten de china glaze lakjes ongeveer 6 a 7 euro.Maar enchantra heeft vaker sale en dan zijn ze een stuk goedkoper.

Wat is jou favorieten nagellak? Laat het vooral weten.Het is altijd leuk om nieuwe nagellakjes uit te proberen.

Als je vragen tips of requests heb kun je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten