zondag

China glaze.

Het is weer tijd voor een nagellak swatch.En vandaag weer een china glaze lakje.Namelijk in de kleur rare and radiant.Het lakje komt uit de bohemian collectie van een geruime tijd geleden.
Ik heb dit nagellakje gekocht tijdens een sale bij enchantra,dus hij is nog steeds te koop.Het is een mooie duochrome lak.Je krijgt ook erg veel namelijk 14 ml.
De nagellak dekt niet zo goed.Je moet echt 3 dunne laagjes aanbrengen,en dan dekt hij pas beter.Ik vind de nagellak wel goed en gemakkelijk aanbrengen.Het  leuke aan deze nagellak vind ik dat je er heel veel kleuren in ziet.Ik zie groen goud blauw en misschien mis ik nog wel een kleur die ik niet helemaal kan plaatsen.In ieders geval ik zie er veel kleuren in.Het is een bijzondere apparte kleur.En het is zeker een kleurtje waar ik van houd.De nagellak droogt snel op.En blijft ook best goed zitten.
Ik vind het zeker een leuke nagellak misschien niet helemaal voor dit seizoen maar het is zeker een kleur die ik in de herfst en winter graag zou dragen.

Ik heb deze nagellak in de sale gekocht bij enchantra voor 3 euro.Normaal kostten ze ongeveer 6 a 7 euro.

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.
Een fijne zondag!
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten