zaterdag

Losse pigmenten aanbrengen.

Hoi allemaal,vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik altijd lossen pigmenten aanbreng.Dat is een losse oogschaduw die erg veel pigment heeft.Ik breng pigmenten altijd met een vochtig kwastje aan anders dan krijg je veel fall out.En zo werkt het het gemakkelijkst.Ik ga het jullie laten zien.Kijk je mee?
De spullen die ik gebruik zijn:
Een bakje met water.
Een doekje.
Een oogschaduw kwast van essence.
En een pigment van sleek in de kleur inferno.
Het eerste wat ik doe is ik dip mijn kwastje een klein beetje in het water.Zodat het kwastje goed vochtig is.
Dan maak ik het kwastje goed droog op het doekje.Ik wil dat de kwast een klein beetje vochtig is niet nat.Want als de kwast nat is dan krijg je misschien water in je ogen en brengt de oogschaduw minder mooi aan.
Dan heb ik een klein beetje van de lossen poeder in de deksel gedaan.En daar ga ik met mijn kwast in.Ik dip niet mijn kwast in het potje zelf,want je kwast is vochtig en poeders zijn heel lang houdbaar maar op het moment dat er vloeistof bijkomt gaan ze veel sneller bederven.
En dan breng je het pigment aan.Ik doe dat altijd deppend dan krijg ik altijd veel kleur.Maar dat moet je natuurlijk zelf weten hoe je het aanbrengt.En de kleur word heel intens.Ik vind deze manier heel fijn zo krijg ik geen fall out en word de kleur heel intens en niet korrelig.

En als ik dan klaar ben doe ik altijd de deksel nog even schoon en droogmaken met een doekje.Zodat ik zeker weet dat er geen vocht bij de poeder komt.

Je hebt natuurlijk ook andere manieren om losse oogschaduw aan te brengen met een speciale oogschaduw basis of gel.Maar deze manier is heel gemakkelijk en goedkoop.Ik gebruik er wel altijd een oogschaduw basis onder zodat de kleuren goed blijven zitten.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan gehad hebben.Bedankt voor het lezen en tot morgen.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten