maandag

Mac candy Yum-Yum.

Zelf ben ik echt gek op felle lipstick.Toen ik candy Yum-Yum had gezien bij mac was ik meteen verkocht ik moest hem gewoon hebben.En vandaag ga ik jullie dus deze lipstick laten zien.Ik heb ook nog een andere lipstick en blush gekocht waar verspreid door deze week nog een artikel over komt.
Het leuke aan mac vind ik dat de lipsticks altijd in een mooi doosje komen.Het is een strak zwart doosje en boven staat de naam.Dat is gemakkelijk als je meerdere lipsticks hebt,zodat je gemakkelijk kunt zien welke je nodig heb.Bij de huls staat onderop de naam.




Hier zie je de mooie huls en daar kan je ook zien dat de kleur van de lipstick ontzettend fel is.Het is een matte lipstick.Hij brengt iets stroever aan maar blijft wel ontzettend goed zitten.Het is een stevige huls en je krijgt vrij veel product voor de prijs.Mac is niet goedkoop maar ik vind wel altijd dat ze mooie producten hebben en ik kom er dan ook graag.Het geeft een luxe gevoel als je daar bent vind ik altijd.
Hier zie je een swatch van de lipstick.Zoals je ziet ontzettend goed gepigmenteerd,de lipstick is ook goed matt.En woww ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen maar ik vind de kleur zo mooi.Ik draag bijna altijd een felle lipkleur.Maar bijvoorbeeld in de zomer als ik vaak niet een full face make-up draag door de warmte draag ik een felle lipkleur en een zonnenbril en klaar.Deze lipstick is daar zeker geschikt voor.Ik ben er zo blij mee.Mac lipsticks zijn erg fijn de geur is lekker en ze hebben ook heel veel verschillende kleuren.Tot nu toe heb ik altijd goede service gehad en dat vind ik ook altijd een pluspunt.Ze hebben in de mac counter nog deze lipstick aangebracht om te kijken of ik hem wou en ik hoefde er natuurlijk niet lang over na te denken.Dus mac is wel wat aan de prijzige kant maar het is het zeker waard.

Deze mac lipstick kost 18.50.

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.
Tot morgen.Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten