woensdag

Mac love thing blush.

Hoi allemaal,maandag heb ik jullie al een lipstick laten zien van mac die ik net had gekocht.En vandaag laat ik jullie een blush zien die ik heb gekocht van mac.Namelijk in de kleur love thing.Deze kleur komt uit het vaste assortiment en ik heb deze blush gekocht in eindhoven bij de bijenkorf bij de mac counter.
De mac producten komen altijd met mooie strakke zwarten doosjes.En ik vind het ook altijd wel handig dat er een sticker op staat met de naam.Want als je ze in het doosje bewaart of er meerdere hebt dan kan je gemakkelijk zien welke kleur je zoekt.
Het doosje zelf ziet er ook mooi uit.Je kan de kleur van de blush erdoorheen zien dat is erg handig.En ik vind de verpakking er zeker mooi en luxe uitzien.
Hier zie je de kleur en het is een mooie paarse blush met een gouden en zilvere zachte glans erin.Het is een gebakken blush dus er zit een bolletje op.En dat vind ik altijd wel heel leuk uitzien.Je krijgt 3.5 gram.
Hier heb ik de kleur even geswatcht op mijn vinger.Het is zeker een gepigmenteerde blush maar je kan hem ook weer gemakkelijk blenden.Wat het meer draagbaarder maakt.
Het is een donkere kleur maar geeft veel warmte aan het gezicht wat ik erg mooi vind.Het fijne aan de blush vind ik dat het je hem lichtjes kan aanbrengen voor een natuurlijker effect maar ook iets donkerder.Ik vind hem echt ontzettend mooi.En hij is ook goed te gebruiken voor overdag.

Deze blush kost 24.50 euro.

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.
Tot morgen.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten