donderdag

Mac red.

Vandaag laat ik jullie nog een lipstick zien.Ik heb deze week al twee producten laten zien die ik pas gekocht had en vandaag laat ik jullie het derde product zien.Namelijk de lipstick in red.
Net als de andere lipstick zit ik deze lipstick in een doosje.En er zit een sticker op met de naam.
De verpakking is mooi luxe en toch ook weer simpel.De huls is niet al te groot en lomp,dus dat maakt het nogal makkelijk om hem mee te nemen.
De finish van deze lipstick is een satin.Dat houd in dat die niet matt is maar een mooie subtiele glans heeft.Het geeft absoluut niet veel glans alleen een beetje subtiel.
Het is een mooie donkerrode kleur met een subtiele glans.Het is een goed gepigmenteerde lipstick.De kleur is best donker,maar echt ontzettend mooi.Ik ben echt gek op de lipsticks van mac want ze blijven goed zitten brengen fijn aan.Er zitten veel mooie kleuren bij natuurlijk is dat ook je persoonlijke smaak.En ik vind zeker dat ze de prijs waard zijn.Ik kan ze je zeker aanraden ze zijn dus iets duurder maar je doet er lang mee en ze zijn zuinig in gebruik.Ik heb deze lipstick gekocht bij de mac counter in eindhoven.

Deze lipstick kost 18.50

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.
Liefs kim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten