zondag

Maybeline forever strong pro flamingo pink nagellak.

Hoi allemaal,vandaag heb ik weer een swatch artikel voor jullie.En deze keer laat ik een nagellak zien die ontzettend geliefd is op dit moment mijn meest favorieten nagellak.Namelijk van maybeline uit de forever strong pro lijn in de kleur flamingo pink.En ik weet niet eens meer helemaal zeker of hij nog te koop is,maar ik wilde het jullie alsnog laten zien want hij is gewoon ontzettend mooi.Kijk je mee?
Zoals ik net al zei komt deze nagellak uit de forever strong pro lijn.Deze lijn is er volgens mij nog wel alleen ik weet niet zeker of de kleur erin zit.Het is een mooie fel roze kleur,en daar ben ik echt gek op.De kleur is flamingo pink.Een grappige naam.En hij zou 7 dagen moeten blijven zitten.Nou blijft hij bij mij geen 7 dagen zitten naar een paar dagen gaat het er een beetje af.Maar ik switch toch een keer in de paar dagen met nagellak.
Dit is de kleur op mijn nagels.Met ongeveer 2 a 3 dunne laagjes dekt de nagellak goed.En je ziet hier ook mooi de finish van de nagellak en die is erg shine en glossy echt super mooi.De nagellak is gemakkelijk aan te brengen met het kwastje ik heb ook niet echt een voorkeur als het op nagellak kwastjes aankomt.En ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar het gaat mij vooral om de kleur die ik zo ontzettend mooi vind.Dus als hij er nog is kan ik je het zeker aanraden.Ik kan namelijk nergens op internet vind of deze kleur er nog is daar moet je even naar kijken.Mocht deze kleur er niet meer zijn dan heb je natuurlijk ook nog altijd dupes van bijvoorbeeld essence of catrice.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.Bedankt voor het lezen en tot morgen.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten