maandag

Mijn dagelijkse lipverzorging.

Hoi allemaal.Vandaag laat ik jullie mijn lipverzorgings routine zien.Ik heb elke dag een aantal vaste dingen die ik toepas aan mijn lippen zodat ze er toch zacht en verzorgend uitzien.Ik hoop dat jullie het leuk vinden en er iets uit kunnen halen voor jezelf.Kijk je mee?

Het begint bij mij al in de ochtend.Eerst poets ik mijn tanden en dan doe ik altijd een lipbalsem op zodat mijn lippen zacht zijn als ik een lipstick of lipgloss gebruik.Als ik mijn make-up heb gedaan en als laatste nog mijn lippen moet doen haal ik altijd een beetje van de lippenbalsem weg zodat de lipstick of gloss wat beter blijft zitten en mijn lippen niet te vet zijn..Als ik geen lipproduct op wil doen gebruik ik in de zomer graag een lippenbalsem met spf of een maybeline baby lips zodat mijn lippen toch een beetje kleur hebben en toch goed verzorgd zijn.(En ook lipsmackers zijn erg fijn ze zijn verzorgen en smaken ook echt erg lekker hihi).Overdag werk ik soms de kleur nog even bij of breng ik een lippenbalsem aan.
Dan in de avond poets ik natuurlijk ook mijn tanden.Maar dan ga ik vaak met mijn tandenborstel ook over mijn lippen zodat ik de losse velletjes eraf kan halen.Op dit moment gebruik ik niet een apparte lipscrub maar werkt deze manier eigenlijk prima bij mij.Niet alleen gaan de velletjes er dan af maar ik vind persoonlijk dat mijn lippen er dan veel beter en verzorgend uitzien.En als ik dan een lipkleur aanbreng ziet het er ook veel mooier uit, anders zie je de velletjes heel goed zitten en dat vind ik echt niet mooi.En dan breng ik voor het slapen nog een keer lippenbalsem aan en dan ga ik slapen.Door deze simpele routine die ik altijd doe heb ik eigenlijk altijd zachten en verzorgde lippen.Je hebt niet veel dingen nodig om je lippen er toch verzorgend er uit te laten zien. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hebben.
Bedankt voor het lezen.
En tot morgen.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten