zaterdag

Mijn favorieten oogschaduw palette.Wet n wild,

Hoi allemaal,vandaag laat ik jullie mijn favorieten palette van het moment zien.Het is namelijk een palette van wet n wild.Ik heb er nooit iets over geschreven,maar ik gebruik hem de laatste tijd heel veel.Dus ik ga het jullie vandaag laten zien.Kijk je mee?
Dit is het palette.In de kleur 738 comfort zone.Ik had het palette een tijd geleden gekocht omdat ik er heel veel goeds over had gehoort en het zelf ook wel uit wilde proberen.Wet n wild is echt een budget merk,en gemakkelijk te vinden bij online webshops.Ik kan wet n wild nergens vinden in gewone winkels.Maar dus wel bij bijvoorbeeld de misslipgloss shop.
De linkerkant bevat meer neutrale kleuren en de rechterkant meer groente tinten.En ik ben echt fan van neutrale en groenen kleuren dus dit perfect is echt perfect.Er staat ook browbone eyelid crease en definer.En dat is eigenlijk gewoon een aanwijzing hoe je het kan gebruiken.
Op de achterkant staat een aantal looks en wat voor kleuren je daar voor nodig hebt.Bijvoorbeeld de sweet look en daar heb je kleur 1 voor nodig enzovoort.Dus dat vind ik wel heel fijn dat ze al voorbeelden geven hoe je een look kunt maken.Erg handig ook.
Dit is de neutrale kant.Je ziet aan de linkerkant de donkerste kleur.Het is echt een hele apparte kleur want in de pan ziet hij er donkerbruin paars achtig met shimmer uit.Maar als je het swatcht dan word hij zwart.Dan een donkerbruine kleur.Een mooie lichte champagne kleur.En een higlighter.De kleuren zijn goed gepigmenteerd en erg zacht.Je kan er gemakkelijk een look mee maken zonder fall out.Deze kant is gemakkelijk voor iedere dag.Je kan zelf beslissen of je het wat heftiger aanbrengt of niet dus zo kan je nog alle kanten op.
Dit zijn de groen tinten.Als eerst zie je een duo chrome kleur.Het is meer een groene kleur met blauw, heel appart.Dan heb je nog een donker groene kleur een mossige groene kleur en een meer grijze kleur.Wederom vind ik deze kleurtjes ook weer erg mooi.Goed gepigmenteerd en zacht en weinig fall out.Zoals ik al zei ben ik gek op neutrale en groenen kleuren.Daar grijp ik gewoon snel na.En dit palette gebruik ik ook echt regelmatig.Je kan er alle kanten mee op.Het is gemakkelijk om mee te nemen.En de kwaliteit is heel goed.Ik kan je wet n wild oogschaduws echt aanraden,en zeker voor de prijs die je er maar voor betaald.

Ik heb dit palette gekocht bij de misslipgloss shop voor 7.95 euro.Erg budget dus.Het is het geld absoluut waard!

Bedankt voor het lezen van dit artikel hopelijk vonden jullie het leuk.En tot morgen.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten