vrijdag

Miss sporty tan up your world bronzing powder.

Ik ben echt gek op bronzers en al zeker in de zomer.Omdat het een mooie subtiele tint geeft en je kan er goed mee shapen.Dus in deze tijd van het jaar koop ik ook vaak best veel nieuwe bronzers om uit te proberen.Vandaag laat ik jullie de miss sporty tan up your world bronzing powder zien.Deze bronzer ligt al een tijdje in de winkels en nu heb ik hem eindelijk ook geprobeerd.Kijk je mee?


Het eerste wat mij opviel is dat de bronzer ontzettend groot is.Je krijgt namelijk 17.1 gram,en dat voor een zacht prijsje.Je had twee kleuren en ik heb voor de lichtste kleur 010 hawaiian flower gekozen.Omdat deze kleur op dit moment beter past met mijn huidskleur.Deze bronzers zitten in de hawaiian collection.Achterop staat nog dat deze bronzer een natuurlijke sun kissed bronzer effect moet geven.En dat je het aan kan brengen op je voorhoofd wangen kin neus en decolleté.Eerst dacht ik dat er mini shimmertjes inzaten.Maar hij valt helemaal matt uit.Dus je kunt er ook prima mee shapen.


Hier zie je de kleur beter.Er zit een leuk patroontje in van bloemen.Dat soort kleine details vind ik altijd erg leuk daar word ik erg vrolijk van..Het doosje voelt goed stevig aan.De verpakking vind ik wel leuk je kunt zien dat het niet heel luxe is maar persoonlijk vind ik het er nog best goed uitzien.Zelf ga ik niet zo vaak bij sporty kijken maar ik onderschat het merk.Ze hebben echt soms erg leuke producten.Laten we eens gaan kijken naar de pigmentatie.



Zoals je kunt zien komt er goed pigment af.Je kan hem ook gemakkelijk blenden dus dat maakt hem ook meer draagbaar.Je kan het gemakkelijk opbouwen maar dus ook zach aanbrengen.De poeder voelt heel zacht aan en zeker voor het gezicht is dat fijn.Ik gebruik altijd een schuin afgesneden kwast van bh cosmetics om mee te contouren en dat vind ik echt een goede combinatie.
Hier zie je een swatch waarbij ik hem licht heb aangebracht op mijn hand.Voor mijn huid is deze kleur echt perfect en ik gebruik de bronzer sinds ik hem heb echt iedere dag.Een leuk en goed product!

Deze bronzer kost 4 euro.

Ik heb weer een nieuwe favoriet erbij.Erg fijne bronzer dus.Ik hoop dat jullie hier iets aan gehad hebben.En nu ook zelf de bronzer uit willen proberen.Tot morgen.Fijn weekend! 

Als je vragen tips of requests hebt kan je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten