woensdag

Beauty uk shimmer box.

Hoi allemaal,zoals jullie misschien wel weten heb ik laatst een pakketje laten zien van beauty 88 en die producten heb ik ook allemaal in een artikel gerieuwed.Toen heb ik ook de shimmer box laten zien maar daar wil ik nu nog iets verder op ingaan.Kijk je mee?
Bij het artikel waarin ik deze producten ook benoemd heb,heb ik gezegd dat dit dupes zijn van de bobby brown shimmer bricks.De verpakkingen lijken op elkaar.Het product aan de binnenkant lijkt ook op de bobby brown shimmer bricks.Ik weet niet of de kleuren erop lijken.
Het fijne aan dit soort producten is is dat het je allemaal verschillende kleuren hebt.Je kan dus ieder kleurtje appart gebruiken.En zeker als je niet veel make-up wilt maar toch een beetje afwisseling wilt hebben is dit perfect.Je kan ze ook allebei tegelijk gebruiken.Dus je kan er veel kanten mee op.Als oogschaduw kunnen ze ook gebruik worden dus dat is ook altijd handig.De kleuren zijn ook goed gepigmenteerd en mooi.Het enigste nadeel wat ik nu heb en dat heb ik laatst niet benoemd in het artikel is dat na een tijdje de verpakking niet helemaal goed sluit.Maar verder een fantastisch product.Er zijn tegenwoordig heel veel dupes voor de bobbi brown shimmer bricks.Van mememe en van the body shop,en zo zullen er nog wel veel meer zijn.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en tot de volgende keer.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten