maandag

Welke make-up producten gaan mee op vakantie?

Hoi allemaal.Deze week ben ik lekker een weekje op vakantie naar de zee.En ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn als ik jullie laat zien wat ik meeneem op vakantie.Ik heb het eerder gedaan maar nu neem ik natuurlijk ook weer andere producten mee dus dit is een update.Ook heb ik de hoeveelheid producten die ik meeneem minimaal gehouden.Deze week zal er ook nog een artikel komen met de verzorgingsproducten die meegaan.
Ik neem niet al teveel mee.Want overdag zal ik toch bijna geen make-up dragen want dan gaan we vaak naar het strand.En omdat ik lekker bruin wil worden is een laag foundation niet zo slim.Ik heb eigenlijk alleen maar producten mee genomen die ik of aan het opmaken ben.Of wil herontdekken.
Als oogschaduw neem ik het natural glow palette mee omdat ik die graag wil opmaken.En het glamour puss palette met wat meer gekleurde tinten.Beide palleten komen van barry m.Ik wilde wat neutrale kleuren en wat gekleurde kleuren en die heb ik nu mee.Nog steeds de catrice mascara en de elf oogschaduw basis.
Voor gezichtsproducten neem ik de essence getinte dagcreme mee.Ik heb deze al een tijdje en ik wil hem nu graag opmaken.Als ik al iets draag dan wil ik dat het een lichte dekking heeft en lekker licht aanvoelt dus deze is perfect hiervoor.De gosh concealer die ik ook op wil maken.De twee essence blush up blushes.Ik vind ze allebei erg mooi en fijn.Maar ik pak ze niet zo vaak dus ik dacht dat dit wel een geschikte week zou zijn om ze mee te kunnen nemen.Een essence losse finish poeder.En een te donkere finish poeder die ik gebruik om te contouren dat geeft een mooi en natuurlijk effect.
Voor lipproducten heb ik alleen een lipstick mee van miss sporte in de kleur im nude.Een prachtige nude kleur dus een lipsmacker in de geur coca cola.En twee coastel scens lipglossjes.
De enigste kwasten die ik meeneem zijn mijn foundation kwast van elf.Een schuin afgesneden kwast van bh cosmetics en van dat merk neem ik ook een poeder kwast mee.En nog mijn oogschaduw kwasten.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik meeneem op vakantie en er misschien nog iets uit hebben gehaald.Bedankt voor het lezen en tot morgen.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten